Veelgestelde vragen

Hoe weet ik dat mijn bestelling gelukt is?
Als u een bevestigingsscherm heeft gezien en een bevestigingsmail heeft ontvangen, kunt u ervan uitgaan dat uw bestelling gelukt is. De bestelling is echter pas definitief als u hierna een persoonlijke bevestiging en factuur per e-mail van ons ontvangt.

Ik heb geen persoonlijke bevestiging ontvangen
De persoonlijke bevestiging kan als spam in de ongewenste e-mailbox terecht zijn gekomen. Checkt u deze alstublieft. Is de e-mail daar niet binnengekomen, neem dan telefonisch contact met ons op via 078-6819230. Helaas kunnen wij dit probleem niet verhelpen. Er zijn mailservers die erg scherp staan afgesteld en onze berichten daardoor weigeren.

Ik wil mijn reservering wijzigen
Heeft u een reservering geplaatst en wilt u deze wijzigen? U kunt telefonisch via 078-6819230 of per e-mail contact met ons opnemen.

Kan ik zelf stoelen kiezen?
Bij Cascade kunt u zelf geen stoelen kiezen. Na het reserveren via onze website kiezen wij voor u de beste plaatsen en ontvangt u hiervan een bevestiging. Heeft u voorkeur voor een plaats, dan kunt u dit bij opmerkingen aangeven (in de slotprocedure van de bestelling) of telefonisch informeren naar de beschikbaarheid via 078 – 6819230.

Kan ik kaarten teruggeven of doorverkopen?
Eenmaal gekochte kaarten kunnen tot twee weken voor de voorstellingsdatum worden geruild voor een andere voorstelling in hetzelfde seizoen. Hiervoor wordt per kaart 2,50 euro omboekingskosten in rekening gebracht. Bij uitverkochte voorstellingen bemiddelen wij uitsluitend bij het doorverkopen van uw kaarten tot één week voor de voorstelling. Wanneer wij de kaarten voor u door kunnen verkopen, wordt hiervoor per kaart 2,50 euro administratiekosten in rekening gebracht.

Hoe kan ik reserveren als/voor een mindervalide bezoeker?
Wanneer u kaarten wilt bestellen voor een rolstoelgebruiker, slechthorende of slechtziende bezoeker kunt u gewoon via deze site reserveren. Wij vragen u de aard van de beperking aan te geven in het opmerkingenveld aan het eind van de bestelprocedure. U kunt ook even een mailtje sturen  waarin u het reserveringsnummer, opmerkingen en voorkeuren vermeldt. Of bel ons vooraf even op 078 – 6819230.

Zijn er parkeerplaatsen voor mindervaliden?
Direct voor de ingang van Cascade zijn twee parkeervakken voor mindervaliden. Ook zijn er op het parkeerterrein naast Cascade nog drie parkeerplaatsen beschikbaar.

Kan ik na aanvangstijd nog naar binnen?
Te laat komen is voor artiesten en publiek erg storend. Na aanvang van de voorstelling heeft u geen toegang meer tot de zaal. Uw recht op een plaats en restitutie vervalt. Als het mogelijk is, wordt u na de pauze toegelaten. De tijd op uw kaart(en) is de aanvangstijd, de zaal gaat een kwartier voor aanvang open. Voorkom teleurstellingen en zorg dat u op tijd bent!

Hoe weet ik of er een pauze is bij een voorstelling?
Cascade heeft helaas niets geen inbreng over pauzes bij de voorstellingen. Het is geheel aan de artiest en zijn/haar programma, om wel of geen pauze in te lassen. Op het scherm boven de ingang van de zaal wordt vermeld of de voorstelling wordt onderbroken door een pauze. Uiteraard kunt u altijd even bellen naar Cascade (078-6819230) met de vraag of dit vooraf al bekend is.

Andere vragen?
Staat uw vraag hier niet bij? U kunt contact met ons opnemen via e-mail of telefonisch via 078 – 6819230 (tijdens kantooruren).