Sounds of Silence by Dennis en Jop
Simon & Garfunkel Acoustic
Theaterconcert

Dennis Kolen is geboren in Hendrik-Ido-Ambacht en in deze regio ook bekend via de bands Wyatt en Lorainville. Jop Wijlacker is jarenlang de frontman geweest van de Hermes House Band. Al ruim vijftien jaar zijn deze singer-songwriters bevriend. Bij toeval ontdekten ze dat ze beiden een grote voorliefde hebben voor de muziek van Simon & Garfunkel. Dit bracht de heren eindelijk samen op het podium. Jop en Dennis brengen ons dichter bij Simon & Garfunkel dan we ooit durfden dromen.

Vanavond halen beiden hun jeugdherinneringen op met de mooiste Simon & Garfunkel songs. Van het ingetogen ‘Sound of Silence’ en ‘Scarborough Fair’ tot het gezellig meezingen met ‘Mrs Robinson’ en ‘Cecilia’. De liedjes worden ondersteund met sfeervolle beelden en afgewisseld met spraakmakende anekdotes en persoonlijke herinneringen. Door de harmonieuze stemmen en diepgaande teksten ontstaat er een intieme en intense sfeer.

Website: http://www.simonandgarfunkelacoustic.nl

• Media