Leonie Meijer
Hier.
Theaterconcert

Leonie Meijer heeft in het theater een plek gevonden waar haar liedjes, haar ‘live’ stemgeluid en haar persoonlijkheid helemaal tot hun recht komen. Het directe en verrassende contact met haar publiek maakt dat geen avond hetzelfde is, Met haar nieuwe en inmiddels derde theatertour, getiteld ‘Hier.’ gaat Leonie weer een stap verder op de ingeslagen weg! De titel ‘Hier.’ is ontleend aan het feit dat iedereen vanuit zijn eigen gezichtspunt altijd hier is, nooit daar. Je kunt jezelf nooit verlaten.

Kort geleden trok Leonie helemaal alleen door het zuiden van de Verenigde Staten, de thuisbasis van de blues, de countrymuziek en van haar muzikale helden. Om het publiek reisgenoot te maken van deze roadtrip, zet Leonie haar waanzinnige muzikale talent en haar bijna cabareteske manier van verhalen vertellen in. Je wordt meegenomen naar spontane optredens in achteraf cafeetjes van New Orleans en Memphis en via het heiligdom Nashville naar de blues in haar eigen ziel.

Website: http://WWW.LEONIEMEIJER.COM