Danny Vera
Lone Stranger
Theaterconcert

Danny Vera, de Zeeuw met voorliefde voor Amerikaanse muziek, werd bij het grote publiek bekend door zijn muzikale omlijsting van het programma ‘Voetbal Inside’ van Johan Derksen en zijn memorabele bijdragen aan ‘DWDD’ en ‘RTL Late Night’. Tijdens festivals en zijn clubtours ontdekten bezoekers zijn eigen werk en trokken zijn eerste twee theatershows – vooral tot eigen verwondering – volle, dan wel uitverkochte zalen. Zo ook twee jaar geleden in Cascade. Nu keert hij terug naar Ambacht!

In zijn nieuwe solo tour ‘Lone Stranger’ neemt Vera een stap terug naar waar het eigenlijk allemaal om draait; één man met een gitaar, zijn liedjes en zijn verhaal. Een intieme avond waarbij de songwriter het publiek middels 20 jaar aan eigen repertoire, wonderlijke anekdotes en persoonlijke verhalen zal meenemen naar de wereld van deze “vreemde eenling” en – naar eigen zeggen – gewone boerenlul uit Zeeland.

Website: http://WWW.DANNYVERA.NL