Cascade filmavond
La La Land
Film

Woensdag 27 september vindt de eerste filmavond van Cascade weer plaats. En we starten meteen met een knaller van een film, ‘La La Land’.
    De film won in totaal zes Oscar, waaronder die van Beste Actrice (Emma Stone) en Beste Regie (Damien Chazelle). ‘La La Land’ is een moderne variant op de klassieke Hollywood musical en een ode aan iedereen die durft te dromen. Het verhaal gaat over Mia (Emma Stone) die ervan droomt om actrice te worden in Hollywood. Tussen het serveren van koffie door rent ze van de ene auditie naar de andere. Jazzmuzikant Sebastian (Ryan Gosling) speelt piano in sjofele clubs om de eindjes aan elkaar te knopen en droomt van een eigen jazzclub. Voor beiden lijkt het leven waar ze op hopen ver weg. Het lot brengt deze dromers samen, maar is hun liefde bestand tegen de verleidingen en de teleurstellingen van het hectische leven in Hollywood?

‘La La Land’ is woensdag 27 september te zien in Cultureel Centrum Cascade. De film duurt 126 minuten en bevat een pauze.

Geen administratiekosten
    Bij de filmavonden rekenen wij geen administratiekosten. Deze worden bij het bevestigen van de bestelling van het totaal afgehaald.

Website:

• Media