Ronald Giphart en Bart Chabot
Trio Giphart & Chabot
Divers

“Overal in den lande proberen wij mensen te verpozen met onze woorden, wij zijn vertegenwoordigers in troost,” schreef ooit Martin Bril over de theatervoorstelling ‘Giphart en Chabot met Bril’. In 2008 kwam ‘De Grote Liefde’, een show die helaas vroegtijdig moest worden afgebroken wegens de ziekte van Martin Bril. En dit voortijdige einde heeft altijd geknaagd. Het voornemen om na het overlijden van Martin Bril snel weer op de bühne troost te vertegenwoordigen werd ruw verstoord door fysieke perikelen van Bart Chabot.

Dat spook lijkt te zijn overwonnen, vandaar dat Giphart en Chabot nu opnieuw de krachten bundelen en het land intrekken met een vrolijke, hilarische, ontroerende, wijze, bijzondere en uitermate onderhoudende voorstelling. ‘Trio Giphart & Chabot’ is een show in de inmiddels rijke en roemruchte traditie van schrijvers als Jules Deelder, Remco Campert, Jan Mulder, Joost Zwagerman en Nico Dijkshoorn. Er wordt voorgelezen, gezongen en wellicht zelfs gedanst. De reis gaat eindelijk verder.

Website: http://WWW.RONALDGIPHART.NL