Cascade 20 jaar
Tijd voor een feestje
Divers

Cascade bestaat dit seizoen 20 jaar. Tijd voor een feestje! En dat is precies wat wij gaan doen tijdens dit bijzondere jubileumprogramma. Vier het met ons mee. Een avond vol met oudgedienden, nieuwe parels en leuke nieuwe hoogtepunten. Deze avond weerspiegelt ons verleden en toekomst. We blikken terug, staan in het nu en kijken vooruit.

De avond wordt geleid door cabaretier René van Meurs. Ooit wandelde hij als nieuwkomer onze zaal binnen en is daar (en uit ons hart) nooit meer weggegaan. Hij leidt ons langs de verschillende blokken die voor deze avond zijn samengesteld. Ook worden er speciale optredens door het gebouw gegeven. Jeugdpopkoor Zinge! mag deze avond natuurlijk niet ontbreken. Wekelijks repeteren deze talenten in Cascade, en zullen u deze avond met hun gouden keeltjes welkom heten. In de pauzes kan een beperkt aantal van u zich muzikaal laten verwennen tijdens één van de kleedkamerconcerten van singer-songwriter Roos Blufpand.

In de Xebius zaal wordt de avond opgedeeld in drie verschillende blokken. We beginnen met het nieuwe talent. In de 20 jaar dat Cascade bestaat hebben vele cabaretiers hun eerste stappen hier gezet. Daarom stellen we ook deze avond twee nieuwe talenten aan u voor: Alex Ploeg en Benjamin van der Velden. In het tweede blok gaan we nog even door met lachen, want dan zijn onze huiscabaretiers Sjaak Bral en Karin Bruers te zien.

Naast veel lachen, is een feestje van Cascade natuurlijk niet compleet zonder muziek. En wie kan er nu een beter feestje bouwen dan Robbie Williams? De Nederlandse weliswaar, maar wel een fantastische afsluiter van een heerlijk avond! En alsof dat niet genoeg is kunnen de die-hards daarna in de foyer verder genieten van muziek van onze huis-dj en wellicht zelfs nog een dansje wagen onder het genot van een drankje.

Kortom; een avond die je niet mag missen en die wij graag samen met jullie willen vieren!

Website: