Vuile Huichelaar
De vijfde van… (reprise)

De vijfde voorstelling van Vuile Huichelaar: dat betekent groot feest! Vorig jaar zetten Saskia van Zutphen en Paulette Willemse Cascade twee avonden volledig op haar kop met deze voorstelling. En als toegift doen ze dat vanavond weer! Deze vijfde show zit vol met een grote hoeveelheid klassieke en hilarische meezingers en een stoet aan typetjes. Vuile Huichelaar is een uitermate goed vrouwenfeest. Mannen mogen natuurlijk ook komen, maar dan wel op eigen risico!

“We moeten praten”… als een vrouw dát zegt, maakt de man dat hij weg komt. Mannen. Een onuitputtelijke bron van inspiratie. Vol goede moed blijven we knokken om ze te begrijpen en om begrepen te worden. Want dat vrouwen ingewikkelde wezens zijn, zullen we niet ontkennen. Verschillende typetjes, gespeeld door Saskia en Paulette, met elk hun eigen kijk op relaties en het leven passeren de show. Een show die bestaat uit schitterend repertoire uit de oude en nieuwe doos afgewisseld met sketches, conferences en hilarische filmpjes.

Website: http://WWW.VUILEHUICHELAAR.NL