Van der Laan & Woe
Pesetas (try-out)

Godzijdank, hij is weer terug in de theaters: Niels van der Laan! En alsof dat nog niet genoeg is, keert ook Jeroen Woe terug op de planken! En dat doen ze dan ook nog eens samen. Het kan niet op. Een jaar lang waren ze alleen te zien in het succesvolle tv-programma ‘De Kwis’, en werkten ze aan eigen zelfstandige projecten. Maar nu kunt u ook weer in het theater genieten van dit virtuoze cabaretduo. Wij zijn dan ook maar wat trots dat ze, in ons jubileumjaar, weer terugkeren naar Hendrik-Ido-Ambacht.

Scènes, muzikale acts en een absurd hoge grapdichtheid; het zou eeuwig zonde zijn om het te moeten missen. In hun nieuwe, alweer vijfde, voorstelling pakken ze opnieuw groots uit. De Telegraaf schreef eerder: “Van der Laan & Woe fileren op theatrale, intelligente en muzikale wijze de tijd waarin we leven.” Wat ‘Pesetas’ gaat worden weten we nog niet, maar zoals het aloude spreekwoord zegt: “Wilt men naer ietsch mietersch toe, kiesch voor Van der Laan & Woe”.

Website: http://WWW.VANDERLAANENWOE.NL