Sjaak Bral
Vaarwel 2017

LET OP: Nog enkel 2 losse plaatsen (niet bij elkaar) beschikbaar. Al in het tweede seizoen van Cascade trad cabaretier Sjaak Bral voor het eerst op in ons theater. Met recht dé huiscabaretier. Wat zijn we van hem gaan houden in de jaren die volgden. Wij zijn dan ook trots dat hij dit jaar niet één, maar twee keer bij ons te zien is. Na de feestelijke jubileumavond is het nu tijd voor de traditionele Oudejaarsconference van de Hagenees. Wat een jaar! De Nederlander wordt geteisterd. Door een maalstroom van nieuws, echt of onecht.

Door een instabiel levensgevoel waarbij dat van de Groningers verbleekt. De wereld is in rep – maar wie neemt het roer? Sjaak Bral is de enige cabaretier die al twintig jaar in z’n eentje een Oudejaarsconference naar de theaters brengt. Non-stop. Altijd actueel. Vlammend en vertederend. Met bravoure en humor. Ook het jaar 2017 wordt vakkundig gefileerd en, overgoten met de gulle lach, opgediend. Al was uw jaar nog zo waardeloos – u maakt het tóch nog goed met de Oudejaarsconference van Sjaak Bral.

Website: http://WWW.SJAAKBRAL.NL