Sara Kroos
Zonder verdoving (try-out)

Uiteraard mag ook Sara Kroos in ons jubileumseizoen niet ontbreken. ‘Zonder verdoving’ is haar nieuwe, hilarische voorstelling, waarin ze het ene moment tot het randje gaat (of erover) en het andere moment juist weer weet te ontroeren. Kroos is een echte publiekslieveling. Ze staat dan ook al jaren voor volle, enthousiaste zalen. Zo ook al jaren in Cascade, waar we haar hebben zien groeien tot de grand dame wie zij nu is. Met recht één van de grappigste vrouwen van het land!

We zijn dan ook trots dat ze vanavond terugkeert naar het voor haar vertrouwde Ambacht. Sara Kroos is snoeihard, snoeilief maar bovenal schaamteloos grappig. Niemand anders laat u zo alle hoeken van de zaal zien als zij. ‘Zonder verdoving’: wat ben je zonder je werk, je gezin, je middelen, je bedachte veiligheden, het sussen en het wegstoppen? Rauw. Onveillig. Maar wakker. Dat is Kroos! In de regen zonder jas. Dicht op het vuur. De nieuwe Kroos gaat pijn doen, maar vooral van het lachen.

Website: http://WWW.SARAKROOS.NL