Roue Verveer
Heppie de peppie (try-out)

Vanaf het eerste moment dat cabaretier en stand-up comedian Roué Verveer ons podium betrad heeft hij ons hart gestolen. Wat een vakman. Vol liefde en enthousiasme weet hij het publiek in te pakken. Zijn motto is dan ook niets voor niets: leef en lach. Roué Verveer behoort tot de top van de Nederlandse cabaretwereld en komt terug naar Ambacht met zijn gloednieuwe theatervoorstelling ‘Heppie de Peppie’. Zijn achtste programma bevat opnieuw een stortvloed aan hilariteit, scherpe grappen en zelfspot!

De altijd vrolijke Roué Verveer is een graag geziene gast bij vele tv-programma’s. Tevens is hij in 2017 met ‘Gabbers 2’ te zien in de Ziggo Dome en heeft hij met zijn boek ‘Waarom? Daarom!’ een bestseller op zijn naam staan. Roué wordt geprezen om zijn driftige en enthousiaste speelstijl, charisma en talent om te improviseren. Hij geeft op originele en grappige wijze een eigen kijk op de wereld en zet met ‘Heppie de Peppie’ wederom een ijzersterke voorstelling neer.

Website: http://WWW.ROUEVERVEER.NL