Lebbis
De bovengrens (try-out)

Elke solovoorstelling van Hans Sibbel is weer beter dan de vorige. Zijn verontwaardiging oprechter, zijn engagement groter, zijn betrokkenheid persoonlijker, zijn zienswijze nog scherper. De man van scherpzinnige ideeën, sterke analyses en inspirerende levenslessen keert terug naar Ambacht! En daar zijn wij zeer trots op. Nu heeft Lebbis een nieuw programma: ‘De bovengrens’. Jarenlang heeft hij gesprekken gevoerd met goede vrienden bij de open haard, tijdens wandelingen en onder het genot van een versnapering.

Gedachtewisselingen over waar we heen zouden kunnen gaan. Als mensheid. Gewoon. Voorbij eten, veiligheid, onderdak. Wat is er voor moois te doen voorbij de ondergrens? Op naar ‘De bovengrens’. Samen met u wil Lebbis op deze avond kijken naar wat we doen, waarom en waar het heen gaat. Een avond onder vrienden. Meanderend over wat vragen. Hij gaat verhalen vertellen. Hij zal dus veel aan het woord zijn. Maar dat kent u wel van hem. Zo’n avond die voelt als een heerlijke maaltijd met vrienden. Hield hij maar nooit op.

Website: http://WWW.LEBBIS.NL