Enge Buren
Vreemde vogels

Ze bestaan bijna 25 jaar, toch kent niet iedereen ze. En wat ze precies doen, is ook al lastig te definiëren. Is het muziek, is het cabaret, is het theater of is het absurdistisch entertainment? Gelukkig kennen wij ze in Ambacht maar al te goed en hebben ze hier een flinke schare fans zitten. Daarom mochten ze zeker niet ontbreken in ons jubileumaanbod. Ze staan garant voor een onvergetelijk avondje uit en het bespaart je een consult bij de psychiater!

‘Vreemde vogels’ wordt een zoektocht naar vreemde vogels binnen de muziekindustrie, de showbizz maar ook in het dagelijks leven! In vogelvlucht langs rare snoeshanen en exotische paradijsvogels op zoek naar de vreemde eend in de bijt. Een merkwaardige mix tussen muzikale buitenbeentjes en theatrale hoogstandjes, aangevuld met dwaze dansjes en maffe acts. Laat je meevoeren op deze bijzondere thermiek! Wees welkom in de wonderlijke wereld van ‘Vreemde vogels’.

Website: http://WWW.ENGEBUREN.NL

• Media