Comedy Parade
Met o.a. Pieter Jouke en Thijs Kemperink

De Comedy Parade is een avond stand-up comedy in zijn puurste vorm. Hilarisch, messcherp, gortdroog, inventief, vreemd, met een muzikale twist, maar altijd grappig. En dat is waar stand-up om draait: de grap! De Comedy Parade is een ongedwongen avond met een Master of Ceremonies en de beste stand-uppers van Nederlandse en Vlaamse bodem. Soms zelfs aangevuld met een comedian van overzees.

Deze avond ziet u onder andere cabaretier Pieter Jouke. Vijftien jaar geleden hing hij zijn carrière als psycholoog aan de wilgen en stortte zich met al zijn energie op de wereld van de humor. Met groot succes. Tukker Thijs Kemperink vertelt zo beeldend dat het voelt alsof u bij hem thuis bent. Met ijzersterke grappen over alledaagse situaties, herkenbaar voor iedereen. Wie er nog meer deze avond optreden is nog een verrassing en wordt later bekend gemaakt. Al een aantal jaren is de Comedy Parade een vaste waarde in het programma van Cascade. U kunt er vanuit gaan dat u vanavond gaat genieten!

Website: http://WWW.TVBTHEATERPRODUCTIES.NL