Claudia de Breij
Nu (try-out)

Claudia de Breij is terug in de theaters. En speciaal in ons jubileumseizoen ook terug in Ambacht. Wij voelen ons vereerd met de try-out van haar nieuwe voorstelling. Met haar laatste programma ‘Teerling’ overtrof Claudia zichzelf opnieuw en bezorgde ze pers en publiek metersdik kippenvel van ontroering. Evenals een harde lach om haar vileine grappen. En vorig jaar was daar haar eerste (en hopelijk niet haar laatste) Oudejaarsconference voor de VARA.

NRC schreef: “Claudia de Breij verbindt met Oudejaarsconference. De eerste vrouw die een Oudejaarsconference houdt geeft een sterke performance, met een verhaal dat ons zou kunnen verenigen.” Heeft u al haar cd’s grijsgedraaid, boeken verslonden en bent u al bekomen van haar knallende Oudejaarsconference? Kom dan snel naar het theater, want daar staat Claudia nu. Het nummer ‘Mag ik dan bij jou’ kent iedereen. Maar we willen het nog even kwijt: wat hebben wij graag dat Claudia weer bij ons komt. ‘Nu’.

************************************
    Voor deze voorstelling mogen wij 155 kaarten verkopen in de abonnementsperiode. De overige 107 kaarten gaan bij de start van de losse kaartverkoop op 1 juni om 12.00 uur online en aan de kassa in de verkoop. Deze 107 kaarten zijn niet via de losse kaartverkoop vooraf te reserveren. Deze bestellingen (dus voor enkel deze voorstelling of minder dan 4 voorstellingen in totaal) worden direct verwijderd. U ontvangt hier dan ook verder geen bericht van.

Website: http://WWW.CLAUDIADEBREIJ.NL