Verhuurmogelijkheden

De multifunctionele theaterzaal van Cascade is slechts één van de twaalf zalen van het gebouw Cultureel Centrum Cascade. Daarnaast beheert Stichting Cascade ook nog de sporthallen de Ridderhal en de Sophiahal. Deze complexen zijn gelegen in het hart van Hendrik-Ido-Ambacht, dat gemakkelijk te bereiken is vanaf de rijkswegen A15 en A16. In de directe omgeving van het Culturele Centrum Cascade bevinden zich voldoende gratis parkeermogelijkheden. Kortom, de perfecte plek om uw gasten te ontvangen of een evenement te organiseren.

Cascade biedt u voldoende mogelijkheden voor theater, muziek, film, vergaderingen, cursussen, business-meetings, personeelsfeesten, congressen, symposia, presentaties, recepties en partijen.

De zalen zijn niet alleen verschillend in grootte en inrichting, maar zijn ook op allerlei wijzen te gebruiken. Van congressen tot recepties van feesten tot vergaderingen, alles is mogelijk in Cascade!

Bent u geïnteresseerd in één van de vele mogelijkheden? Vraag dan vrijblijvend informatie of een offerte aan via Aafke van de Peppel-Vonk of bel 078 – 6819230 (keuze 1). Of neem alvast een kijkje op ons evenementen & zaalverhuur-deel van de website.