Veelgestelde vragen

Hoe weet ik dat mijn bestelling gelukt is?
Als u een bevestigingsscherm heeft gezien en een bevestigingsmail heeft ontvangen dan kunt u ervan uitgaan dat uw bestelling gelukt is. De bestelling is pas echt definitief als u hierop volgend een persoonlijke bevestiging en factuur per e-mail van ons ontvangt.

Ik heb geen persoonlijke bevestiging ontvangen.
Er bestaat een grote kans dat de persoonlijke bevestiging in de ongewenste e-mail terecht is gekomen. Checkt u deze alstublieft. Zit hij ook daar niet tussen, neem dan telefonisch contact met ons op (via 078-6819230). Helaas kunnen wij dit probleem niet verhelpen. Er zijn mailservers die erg scherp staan afgesteld en onze mail op een of andere manier weigeren.

Ik wil mijn reservering wijzigen.
Wanneer u al een reservering heeft geplaatst en deze wilt wijzigen kunt u telefonisch (via tel: 078-6819230) of per e-mail (via kaartverkoop@stichting-cascade.nl) contact met ons opnemen.

Kan ik zelf stoelen kiezen?
Bij Cascade kunt u zelf geen stoelen kiezen. Na het reserveren via onze website, kiezen wij voor u de beste plaatsen uit en ontvangt u hier een bevestiging van. Heeft u een voorkeur, dan kunt u deze bij opmerkingen aangeven (in de slotprocedure van de bestelling) of telefonisch vragen naar de beschikbaarheid via 078 – 6819230.

Kan ik kaarten teruggeven of doorverkopen?
Eenmaal gekochte kaarten kunnen tot twee weken voor de voorstellingsdatum worden omgeruild voor een andere voorstelling in hetzelfde seizoen. Hiervoor wordt per kaart € 2,50 omboekingskosten in rekening gebracht. Bij uitverkochte voorstellingen bemiddelen wij uitsluitend bij het doorverkopen van uw kaarten tot 1 week voor de voorstelling. Mochten wij de kaarten kunnen doorverkopen, wordt hiervoor per kaart € 2,50 aan administratiekosten in rekening gebracht.

Hoe kan ik reserveren als/voor minder validen?
Wanneer u kaarten wilt bestellen voor een rolstoelgebruiker, slechthorende of slechtziende, kunt u gewoon de reservering via deze site maken. Wij verzoeken u de aard van de handicap aan te geven in het opmerkingenveld aan het einde van de bestelprocedure. U kunt ook even een mailtje sturen naar kaartverkoop@stichting-cascade.nl met daarin uw reserveringsnummer, opmerkingen en voorkeuren. Of op voorhand ons ook bellen via 078 – 6819230.

Zijn er parkeerplaatsen voor minder validen?
Direct voor Cascade zijn twee parkeerplaatsen voor minder validen. Daarnaast zijn er nog drie parkeerplaatsen op het parkeerterrein naast Cascade beschikbaar.

Wat zijn servicekosten?
S
ervicekosten zijn een verzamelpost van kosten die wij maken voor de verschillende betaalmethodes, gebruik van het kaartverkoopsysteem, printen en versturen (e-tickets of per post) van toegangskaarten en een vergoeding voor kassa, handelingskosten en veiligheid.

Kan ik na aanvangstijd nog naar binnen?
Te laat komen is voor artiesten en publiek erg storend. Na aanvang van de voorstelling heeft u geen toegang meer tot de zaal. Uw recht op een plaats en restitutie vervalt. Indien van toepassing wordt u na de pauze toegelaten. De tijd vermeld op uw kaart(en) is de aanvangstijd, de zaal gaat een kwartier voor aanvang open. Voorkom teleurstellingen, zorg dat u op tijd bent!

Hoe weet ik of er een pauze is bij een voorstelling?
Cascade heeft helaas niets te zeggen over pauzes bij haar voorstellingen. Op het scherm boven de ingang van de zaal wordt vermeld of er een pauze in de voorstelling zit. Uiteraard kunt u altijd even bellen naar Cascade (078-6819230) met de vraag of de speelduur / wel of geen pauze al bekend is. Het is geheel aan de artiest en zijn/haar programma, om wel of geen pauze te houden bij de voorstelling.

Andere vragen?
Staat uw vraag hier niet tussen? U kunt contact met ons opnemen via kaartverkoop@stichting-cascade.nl of 078 – 6819230 (tijdens kantooruren).