Theatermenu

Wat als een eenmalig initiatief is begonnen, is nu door het grote succes een vast onderdeel geworden in de theaterprogrammering. Eén keer per maand bieden wij een theatermenu aan in onze foyer. Ook komend seizoen kunt voorafgaand aan een speciaal hiervoor geselecteerde voorstelling, in Cascade komen genieten van een 3-gangen diner voor slechts € 20,00. Enige voorwaarde is wel dat u een kaartje heeft voor de voorstelling van die avond.

De geselecteerde voorstellingen van seizoen 2017-2018 maken wij steeds een maand van te voren bekend. Na de bekendmaking van datum en menu kunt u reserveren door een e-mail te sturen naar kaartverkoop@stichting-cascade.nl met daarin uw naam, contactgegevens en aantal personen. Uiteraard is het ook mogelijk om op voorhand te reserveren. U krijgt dan een maand van te voren het menu toegestuurd en mag dan alsnog de keuze maken gebruik van te maken van uw reservering of te annuleren.