Kaartverkoop

Abonnementen
Bij het uitkomen van de brochure gaat ook direct de kaartverkoop van start. Uw bestelling kunt u online invoeren of als u geen mogelijkheid heeft om online te bestellen kunt u gebruik maken van het bestelformulier achter in de seizoensbrochure. Wanneer u voor meer dan 4 voorstellingen reserveert wordt uw aanvraag direct in behandeling genomen en maakt u meer kans op kaarten voor de populaire voorstellingen. U profiteert dan bovendien van een abonnementskorting op de toegangsprijs. Voor de bestellingen in de abonnementsperiode wordt eenmalig boekingskosten van € 6,- in rekening gebracht.

Let op! Bestellingen voor minder dan 4 voorstellingen kunt u wel al online plaatsen, echter worden deze pas later in behandeling genomen en u profiteert niet van de abonnementsprijs. Vanaf 1 juni wijzen wij deze bestellingen toe en ontvangt u per e-mail een bevestiging van de toegewezen plaatsen.

Nadat wij uw bestelling verwerkt hebben, ontvangt u van ons binnen enkele dagen een bevestiging en uw factuur per e-mail. U krijgt hierbij de mogelijkheid om te betalen via iDEAL of door overschrijving per bank. Heeft u geen e-mailadres, dan ontvangt u de bevestiging en factuur per post. Na ontvangst van uw betaling krijgt u de e-tickets per e-mail of uw toegangskaarten per post van ons toegestuurd. Ook is het mogelijk uw bestelling aan onze kassa te komen betalen en de tickets daarna direct mee te nemen. U kunt hiervoor bij ons terecht tijdens de openingstijden van de kassa en op vertoon van uw factuur.

TIP! Het is gebleken dat onze bevestigingsmail niet altijd direct in uw inbox belandt, maar terecht kan komen in de ongewenste e-mailbox. Wij adviseren u dan ook deze mailbox goed in de gaten te houden. Wanneer u onze e-mail als ‘veilig’ bestempelt, ontvangt u onze digitale post voortaan direct in uw inbox.

Losse kaartverkoop
Vanaf 1 juni start de losse kaartverkoop en wijzen wij de binnengekomen bestellingen met minder dan vier voorstellingen toe. Deze bestellingen worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen. De abonnementskorting van € 1,- per kaartje is vanaf dit moment niet meer van toepassing. Voor bestellingen na 1 juni 2017 rekenen wij € 3,50 administratiekosten per bestelling.

Nadat wij uw bestelling verwerkt hebben, ontvangt u van ons binnen enkele dagen een persoonlijke bevestiging en uw factuur per e-mail. U krijgt hierbij de mogelijkheid om te betalen via iDEAL of door overschrijving per bank. Heeft u geen e-mailadres, dan ontvangt u de bevestiging en factuur per post. Na ontvangst van uw betaling krijgt u de e-tickets per e-mail (of uw toegangskaarten per post bij een niet digitale reservering) van ons toegestuurd. Ook is het mogelijk uw bestelling aan onze kassa te betalen en de tickets direct mee te nemen. U kunt hiervoor bij ons terecht tijdens de openingstijden van de kassa.

TIP! Het is gebleken dat onze bevestigingsmail niet altijd direct in uw inbox belandt, maar terecht komt in de ongewenste e-mailbox. Wij adviseren u dan ook deze mailbox goed in de

Toewijzing plaatsen
Stichting Cascade verwerkt de bestellingen op volgorde van binnenkomst. Wij wijzen de plaatsen toe via de ‘methode-van-de-best-beschikbare-plaatsen’. Hierdoor is het niet altijd mogelijk bij de verwerking van alle bestellingen rekening te houden met uw persoonlijke voorkeur voor een specifieke plaats in de zaal.  Natuurlijk doen wij wel ons uiterste best in uw persoonlijke wensen tegemoet te komen. U kunt deze aangeven in het opmerkingenveld bij het slot van de bestelprocedure.

Openingstijden kassa
* Kaartverkoop vindt plaats aan de balie op de begane grond of aan de bar op de eerste verdieping.
* De kassa is geopend op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur en ’s avonds op afspraak (bel hiervoor 078-6819230).
* Daarnaast is de kassa in de foyer (op de eerste verdieping) altijd vanaf een uur voor een voorstelling of filmavond geopend.
* U kunt bij Cascade pinnen, contant betalen en betalen met de PODIUM Cadeaukaart / Theater- & Concertbonnen en de Ambachtpas.

PODIUM Cadeaukaart
Stichting Cascade accepteert en verkoopt de PODIUM Cadeaukaart. U kunt op de PODIUM Cadeaukaart ieder gewenst bedrag tussen de € 10,00 en € 150,00 laten zetten. De PODIUM Cadeaukaart is inwisselbaar bij vrijwel alle theaters en muziekcentra in Nederland. Wanneer u uw online bestelling wilt betalen met uw PODIUM Cadeaukaart kunt u de kaartcode invoeren bij ‘opmerkingen’ in de slotprocedure van de bestelling. De waarde op uw bon wordt dan verrekend met uw bestelling. Daarnaast accepteren wij ook nog de ‘oude’ Theater- & Concertbon. De PODIUM Cadeaukaart is niet inwisselbaar voor contant geld.

CJP korting / Cultuurkaart
• Houders van een CJP-pas / Cultuurkaart krijgen op vertoon van de pas een korting van  € 1,25 per persoon.
• Bij het inleveren van een bestelformulier dient u een kopie van de CJP-pas of Cultuurkaart bij te voegen.
• Kortingen gelden niet op de abonnementsprijs, in combinatie met andere acties of bij familievoorstellingen.

Kaarten teruggeven / doorverkopen?
• Eenmaal gekochte kaarten kunnen tot twee weken voor de voorstellingsdatum worden omgeruild voor een andere voorstelling in hetzelfde seizoen. Hiervoor wordt per kaart € 2,50 omboekingskosten in rekening gebracht.
• Bij uitverkochte voorstellingen bemiddelen wij uitsluitend bij het doorverkopen van uw kaarten tot 1 week voor de voorstelling. Mochten wij de kaarten kunnen doorverkopen, wordt hiervoor per kaart € 2,50 aan administratiekosten in rekening gebracht.

Uitverkocht?
Bij uitverkochte voorstellingen kunnen wij u op een wachtlijst plaatsen. Indien er kaarten voor de desbetreffende voorstelling beschikbaar komen, neemt Cascade contact met u op. U kunt ons ook altijd even bellen op de dag van de voorstelling, want soms komen er op het laatste moment toch nog kaarten vrij.

Verhinderd?
Het kan voorkomen dat u telefonisch gereserveerd heeft en verhinderd blijkt te zijn. We verzoeken u dan om uw kaarten telefonisch te annuleren. Andere belangstellenden kunnen wij wellicht een plezier doen met de vrijgekomen plaatsen.

PLATTEGROND