Geplaatst op 7 oktober 2017

Jubilea

Cascade 20 jaar

Feestjes zijn er om te vieren! Het nieuwe theaterseizoen werd geopend met een spectaculair avondvullend programma. Heeft u het gemist? Bekijk hier de foto’s. Dit was slechts de start van diverse activiteiten in het jubileumjaar. Als nieuwsbriefabonnee wordt u uiteraard geïnformeerd over de activiteiten die voor u als zakelijke huurder interessant zijn. Heeft u tips? Fijn als u ons dat laat weten.

De eerste editie van BOVEN.Live was op 15 oktober. Een gezellige zondagmiddag met live muziek, een hapje en een drankje én gratis toegankelijk vanwege ons 20-jarig jubileum. Zondag 19 november om 15.00 is de tweede editie van BOVEN.Live met een muzikaal optreden van het duo ‘Fade’. Ook deze gezellige middag bieden wij u gratis aan! Meer informatie

Ook voor de kinderen was er een verrassing; een kaartje voor de kinderfilm ‘Huisdiergeheimen’ kostte in de herfstvakantie maar één euro. De zaal was uitverkocht en zat bomvol vrolijke kinderen.
Houd onze website in de gaten, ook in de kerstvakantie vertonen we meer leuke kinderfilms voor een zacht jubileumprijsje.

Overige jubilea

Wekelijks is bridgeclub ’t Ambacht op maandag en dinsdag te gast in de grote zaal van Cascade. Onlangs vierden de 250 leden het 50-jarig jubileum van hun vereniging. De bridgemiddag bij Cascade werd feestelijk afgesloten met een heerlijk diner. Van harte gefeliciteerd met het jubileum!

Ook voor onze cateraar is dit een jubileumjaar. Wij feliciteren Andreas en Suzanne Hanika met het 15-jarig bestaan van hun restaurant Chez Heeren Jansen. Als vaste leverancier van Cascade zorgen zij ervoor dat wij onze gasten culinair kunnen verwennen met hapjes, lunches, diners, theatermenu’s en evenementencatering. Als kers op de taart won Chez Heeren Jansen onlangs de 1e prijs van de Restaurantweek Regio Rotterdam.